Lang ben ik tegen de ideeën van Geert Wilders geweest, maar ik voel me nu genoodzaakt mijn ongelijk toe te geven. De Islamisering van Nederland neemt zorgwekkende vormen aan. Zelfs Henk en Ingrid worden nu al de dupe van deze verderfelijke ideologie. Het is een sluipende ziekte die steeds meer houvast vindt in dit land op bijna alle denkbare vlakken. 'Waar je mee omgaat raak je mee besmet' is een waarheid als een koe. De Islamitische intolerantie begint nu al zelfs gestalte te krijgen in de hoofden van autochtone Nederlanders en moet gestopt worden. Helaas vrees ik dat Geert Wilders zelf als eerste ten prooi is gevallen.

Tien jaar geleden was het nog ondenkbaar. Een cartoonrel in Nederland. Toch is het nu zover. Waar we eens nog de schouders konden ophalen over wat er op De Joop stond ,is nu een rel ontstaan van extreme proporties. De cartoonist Soeterbroek haalde het in zijn hoofd de Profeet af te beelden met een schaar in zijn borst. Schandalig. De Profeet zelf was ook niet amused en gaat de VARA hard aanpakken, misschien zelfs wel een VARA vlag verbranden. Op Twitter verscheen reeds een Fatwa. Ook onder zijn volgelingen heerst hetzelfde gevoel. Ze voelen zich gekrenkt en beledigd. Respect moet er zijn voor de Profeet en de religie van de PVV. Ze voelen zich aangetast in hun vrijheid van Godsdienst en een aanklacht bij Meldpunt Discriminatie Internet zal weldra volgen. Die nare Kafirs van De Joop zijn de duivel en moeten branden in de hel.

Waar ik voorheen dacht dat het gedachtegoed van Wilders gewoon een onschuldige Ideologie was, blijkt het nu een religie te zijn geworden. Door de cartoonrel werd het ineens duidelijk. Zijn aanhangers zien in hem de Profeet. Hij is degene die ze naar het Beloofde Nederland zal leiden. Zijn manifest, zijn partijprogramma, zijn Goddelijke openbaring, toont de weg naar de hemel op aarde. Zijn boodschap is helder: Volg mij en verdrijf de religieuze tegenstander en ongelovige.

Alles wordt nu helder. De aversie van de PVV tegen een multicultureel Europa is niet meer dan logisch; Europa zal een Oranje-Wit-Blauwe vlag krijgen, anders niets. Scholen mogen niets anders uitdragen dan strikt Nederlands gedachtegoed. Het koningshuis moet plaats maken voor het kalifaat van Geert. Linkse vrije denkers zijn ketters, een gevaar voor de samenleving en moeten berecht worden. Kunst en boeken komen op een zwarte lijst. Henk en Ingrid, die al zo lang in armoede hebben moeten leven, worden de uitverkorenen, zijn discipelen. Vijfmaal per dag zullen ze bidden richting Venlo.

Geert zelf zal in een bunker blijven wonen met bewaking, bang voor aanslagen. Af en toe zal hij verschijnen voor de staatstelevisie, die hij nu al aan het ontdoen is van alles wat hij niet Koosjer acht. Andersdenkenden zullen vluchten, na een ultimatum, waarna de grenzen onverbiddelijk dicht zullen gaan. Het manifest van de PVV zal heilig worden verklaard. Onveranderlijk waar. Geen ruimte voor interpretatie of discussie zal er zijn. Zijn woord, zijn gebod.

Terwijl ik dit schrijf voel ik me ook al veranderen. Ik ben ook besmet geraakt denk ik. Kwart over twee nu. Een beetje licht in mijn hoofd. Nog drie kwartier tot het volgende gebed.

Geert-U-Akbar!